lørdag 11. juni 2011

tilbake til livet og klar for å strikke:)

For mor i huset sin del har denne våren vore litt i overkant kvalmande. Men det har sin positive grunn i at me ventar ei jente til i begynnelsen av november! Forrige helg forsvant siste rest av den uggne formen, og tilbake var litt meir energi og lysten til å sy, scrappe og fra i kveld; strikke

Eg har akkurat vore inne på www.garnstudio.no, og funne ei hettejakke + ei lue&skjerf som eg berre MÅ strikke. Og helst i kveld, men så var det ingen garnbutikk open på pinsedag kl 2308.... rart.

Garnstudio må eg reklamere litt for, her er det nemlig eit lass med gratisoppskrifter, og muligheiter for å bestille garn på nettet. Har veldig sansen for stilen på det meste der. Eg strikka ei hettejakke til I derifrå for eit par år sidan, og den vart eg veldig fornøyd med.


Men no er det kvelden, på tide å fortsette "hytteturen" eg egentleg er på med ei sovande snuppe og ein sovande pappa i leikestova:) God natt!






















3 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar BK! Du er god:) Så deilig å endelig få tilbake energien! Garnstudio har veldig mye fint:)Synes godt garnbutikkene kan begynne med nattåpent fra nå av, vet jo aldri når strikkelysten kommer over en;) Ha en fin pinse! Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerar så masse med den vesle jenta som er på veg!! Det er stort!! Godt at formen din er betre. Strikking til komande baby er kos! Du må vise resultatet på bloggen når du er ferdig :) Klem fra Kristina

    SvarSlett
  3. Så fin en blogg, og gratulerer med jenta som er på vei!Det klør i fingrane etter strikking her også;-) vi fikk ellers vår jente nr 2 i april. Veldig stas- og mykje å glede seg til!!!
    Ann Mari

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...