søndag 29. januar 2012

ingenting tingeling (kostyme DIY-tips)

Storesøster elskar å kle seg ut, og ganske ofte er det Tingeling me får besøk av! Denne kostymen laga eg i haust, etter denne DIYen. Den var ganske lett å lage, og eg anbefalar eventuelle syinteresserte å ta turen innom den inspirerande og lærerike bloggen makeit-loveit. Her er mange tips og instruksjonar, på både div kostymar og andre ting. 
Det stiligaste var vingene syns eg, som er raskt å lage av 2 metall-kleshengarar, ei strømpebukse og litt buksestrikk, og dei slo veldig an hjå frøkna:) 



Februar er vel karnevalstid, og det spørs om det ikkje er Tingeling som tar ein tur i barnehagen på årets karneval! 

 Håpar du får ei god veke, med eller uten vinger:)

6 kommentarer:

  1. takk for fine ord,
    og eg må nok sei det same til deg:
    så flink du er!!

    frøkna vår og er veldig glad i å kle seg ut, men mammen ikkje like flink til å lage kostymar ;) her går det mest i ballerinaskjørt eller prinsessekjole :)

    må kvelden bli god

    -klem

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Her er også utkledning en stoor favoritt! Fin søndagskveld til deg!

    SvarSlett
  3. Så flott Tingeling! Utkledning er aldri feil :-) Håpar alt er vel med mini-snuppa :-)

    SvarSlett
  4. Bare innom for å si at DU er ei fantastisk dame! (og jeg tror du vet hva jeg sikter til...) Jeg er uendelig gla for at du finnes!!! :)) :)) Også har du en nyyyydelig datter!som du gjør lure og gode ting for, og bildene her var bare skjønne....
    Kos deg med dine små og 1 stor... Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Takk for et fint tips! Den siden så veldig inspirerende ut..
    Den skal jeg se nærmere på! Så kanskje får jeg lyst til å børste støvet av symaskinen min litt oftere :)
    Her i huset er også tingeling en favoritt! Nydelig jente du har!

    -Klem

    SvarSlett
  6. Takk for tipset!! Det var en veldig fin tingeling kostyme! Smart det med vingene :) Her går praten i karneval her også, men 5-åringen min har bestemt at i år skal hun være snøhvit :) I fjor ville hun være spiderman av alle ting, sånn er det når man går i barnehage med flest gutter :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...