tirsdag 10. april 2012

dåpsbordet

Tenkte eg ville vise litt fleire bilder fra dåpen, denne gangen fra bordpynting og kakebord. 

Her er det dekka til snittar. Me gjorde det enkelt og greit, og bestilte snittar. Deilig å heller kunne bruke den ledige tiden, som ein ellers måtte stått på kjøkkenet, til kvalitetstid med besøket og resten av familien.
På bordkortet står det 2 vers av "fyllt av glede".  Navnet/tittelen på dei forskjellige er stempla nederst.
Serviettane syns eg var så søte, fra Tine K. 
Blomsterpynt fra Nille.

Kakebordet vart dekka med rosa serviettar med relieff. 
Kakebordet slapp eg òg billig unna, me bestilte marsipankake og gjærbakst fra den lokale bakaren der Christian har hatt sommarjobb i sin ungdom, og svigermor laga eplekake. Eg laga ostekake, og storesnupp og eg laga muffins sammen:)



Muffinsane vart pynta med dåpsbarn-"toppers":)


...og pikekyss og kirsebærblomster fra hagen, gjorde ikkje bordet mindre rosa:)




3 kommentarer:

  1. Så utrulig nydelig bordekking,masse fine detaljer,kjekkt å pynte til når ein skal feire ein spesiell dag:)
    Søtt med bildene på muffinsane.
    Ein fin dag til deg!

    SvarSlett
  2. Så kreativ du er - og for en nydelig oppdekning! Her fikk jeg masse inspirasjon, så fint :) Likte spesielt de bildene av snuppa på muffinsene, det var tøft. Takk for alt du deler. Ønsker deg en fin dag, kjære deg :) klem

    SvarSlett
  3. Kreativt og fint, og et par idèer jeg tar med meg til konfirmasjonsbordet, selv om det er noen år til enda:)

    Så kjekt at du vil følge meg videre:) Jeg har vært inne på bloggen din før - på nnlegget om Tingelingkostymet (stemmer det at det lå ute på foreldremanualen?) Glemte å legge meg til som følger da, og fant ikke igjen bloggen din.
    Derfor var jeg snar å legge meg til da jeg ved en tilfeldighet fant tilbake i går:)

    Ha en fin onsdag og ei god uke,
    Hanne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...