fredag 20. april 2012

god helg!

Ville berre ønske deg som er innom ei god helg! 
Håpar du kan gjere noko som gjer deg glad i løpet av helga! 

Eg tok ein halvtime, som eg egentlig ikkje hadde, til å gjere meg litt glad idag, i form av å sy:) 
Da sydde eg hjertet på bildet. Det er til eit vennepar, og skulle egentlig vere ei lita "gratulerar med 10-års bryllupsdag"-helsing til dei. (No er det ikkje mange månadane til dei kan feire 11 års bryllupsdag, så det var jo bra at dei kunne få presangen før det, iallefall...)


Eg tenker alltid at eg skal skrive det, men ammetåka er godt etablert så eg gløymer det kvar gang; 
Tusen takk for dei koselige kommentarane eg får, det set eg veldig veldig pris på!! :)

Gooood helg!

2 kommentarer:

  1. Hyggelig med slike personlige gaver! Hjertet var kjempefint!
    Har tenkt på å sy hjerter, men har aldri kommet så langt..enda!
    God lørdag til deg!

    SvarSlett
  2. Så nydelig hjerte du har laget. det var en fin gave, som iallefall jeg ville blitt gla for :) Håper du har hatt en skjønn helg! :) Også håper jeg det går litt oppover der hos dere? Her har jeg vært på venninnetreff i helgen, bortreist altså - og selvom det er kos, så er jeg nå helt utslitt og det var godt å komme hjem til mann og barn :) klem herfra

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...