torsdag 26. april 2012

heimelaga bokstavkjeks


Storesnupp har blitt så opptatt av bokstavar, og har nokre bokstavkort fra Go'boken som ho leikar litt med. Bak på det eine kortet stod det oppskrift på bokstavkjeks, så idag måtte me prøve oss på desse. Det vart nokre forbokstavar til dei som begynnar på "lettskjærte" bokstavar, men tålmodigheiten til mor i huset tok (litt for fort) slutt, så da fortsette me med dei minst julete kakemenn-formene me hadde:) Kveitemjøl var me så og sei tomme for, så det vart sammalt fin, men det funka greit det, og kjeksa fallt i smak.

4 kommentarer:

  1. Så smart! Må jo vere toppers for barna å kunne bake og leike seg med bokstavar samtidig! Takk for kjekt tips og tusen ♥leg takk for fine kommentarar på bloggen min. Det varmar så godt det du skriv til meg. God klem ♥

    SvarSlett
  2. Å så lurt å bake sånne bokstavkjeks,litt tålmodighetsarbeid iallefall visst heile alfabetet skal lagest:)flinke du!
    Tusen takk for såå koselig kommentar hos meg:)
    Ein forsatt fin torsdag til deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så lurt!! De blir jo mye sunnere også med litt grovere mel:) Fin dag til deg!

    SvarSlett
  4. Jeg tror jeg hadde gått på leiting etter kakeformer med bokstaver;)
    Men en smart idè som jeg skal låne, har en som jobber mye og ofte med bokstaver.

    Ha en fin kveld
    og en god fredag.
    klem:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...