tirsdag 17. april 2012

å hei hvor det går...

Javel, da har eg fått sydd kjolen som eg planla +handla inn til i fjor vår... 
Dette skal vere ein barnehagekjole for storesnuppa. 
Stoff: Stoff&stil, mønster: Stoff&stil, 
knapp og bånd: sybutikken i Sogndal.

Om det er så veldig familievennlig at jentene her i huset får heimesydde klær, er eg av og til litt usikker på. Når eg fyrst set i gang, blir eg superfokusert på å bli ferdig, og jentene masar, og eg blir utålmodig mamma, -og endar opp med dårlig samvittigheit når eg er ferdig... 

Derfor har eg bestemt meg for at tirsdag skal bli min faste sy-dag. Mens Ingrid er i barnehagen og Synøve har lurane sine (som for øyeblikket er inne i ein lang god stim), skal symaskina gå varmt! Sjølv om det er tusen ting eg kanskje heller burde gjort, skal eg rett og slett ta meg tid til dette resten av permisjonen, fordi å sy gjer meg glad (egentlig)! :)


Håpar du har hatt ei fin helg! 

Og scrappar du, anbefalar eg deg å ta turen innom kines klode,
 og delta i konkurransen ho har der!

God vekesstart til deg!

5 kommentarer:

  1. Så flinke du er til å sy,det må jo være så kjekkt med det ein har laga sjølv,men skjønner det tar tid og,kjolen på bildet var nydlig:)grønt er skjønt.
    Ein fin dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Du æ alså så flink!! Bli skikkelig imponert når eg ser alt det fine du syr!! Det er moro å lage ting..for min del er det strikkepinnane som får køyrt seg nå for tida..hadde ikkje avstanden vore så stor så hadde eg tatt med meg strikketøyet og kome på besøk på tysdagane:) God dag til deg!!!

    Klem

    SvarSlett
  3. So fin kjole.
    Tippa snuppao føle seg fin og fjong i dan :)

    SvarSlett
  4. Kjenner igjen det du skriver her..
    Da jeg satt og sydde de putene på fredag, var det to gutter som ble ganske masete på slutten :) Jeg måtte til slutt ty til en film - og det ble de jo fornøyde med :)
    Men fint å sette av en fast tid til å sy, hvor det passer inn.. God idè som jeg må tenke over - for å sy gjør meg også GLAD!
    Ønsker deg en god og inspirerende uke, foran symaskinen og ellers! ;)

    Og tusen takk for fine komplimenter fra deg!Det ble jeg glad for!

    SvarSlett
  5. Lenge sida eg har kikka innom deg no BK, litt bloggtørke hos meg fortida. Trist å lese om svigerpappen din som er død. Ja livet er jammen sjørt og fylt av kontrastar, som du så fint skriv om. To nydelege skjønne jenter de har. Herlege bileter frå dåpsdagen. Flott pynta!

    Så fin den kjolen vart! Kjenner meg også godt igjen i det du skriv i dette innlegget. Hobbyprosjekt har ein tendens til å gå utover familien (så lenge dei ikkje blir forbeholdt tida etter kl.20 :) Kjenner på det same med bloggen innimellom, og då tenker eg at det er på tide å vurdere kva som er viktigast. Så lurt med fast tidspunkt.

    Ønsker deg fine vårdagar saman med dine to (tre forresten) godingar. Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...