torsdag 8. september 2011

sying, scrapping og gifting

Ein bra ting med haustværet er at ein kan sitte inne med god samvittigheit og sy og scrappe litt, og det er nettopp det eg har gjort dei siste dagane. I går kveld var eg til og med så heldig at eg fekk veldig koselig scrappeselskap av ei venninne!
Ein liten Johannes skal få denne i "velkommen til verden-presang"
Har akkurat handla masse fine stempel med koselige tekstar fra Kreativ Hobby

Litt babykort som skal leverast på ein lokal barnetøysbutikk som er så snill og lar meg få selge korta mine der 
Litt muffinsproduksjon
Og i skrivande stund(kl 0930)er det plutselig arrangert bryllup i stova. Brudgom til venstre, brud til høgre, og brudepike på toppen av bildet. Ingsepingsen vår er underholdning fra morgon til kveld:)

3 kommentarer:

  1. Så flotte kort! Og for en vakker brud:) Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlett
  2. Så herlig hun er! Kan tenke meg det var et flott bryllup å være i:-)

    Nydelige kort, klær og lekemuffins du lager.

    Ha en fortsatt god søndag.

    Klem Line.

    SvarSlett
  3. Så flink du er! Herlig sparkebukse, og heilt unik. Slike presanger varmar ♥ Kristina

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...