tirsdag 27. september 2011

www.kortoggaver.no

...det er navnet på nettbutikken min, som eg har pusla litt med berre for morro. Fekk scrappedilla når eg var i fødselspermisjon med I, begynnte å selge litt barnekort på ein barnetøybutikk her i byen, og samtidig så vart eg litt smitta av C som holdt på å lage eit par heimesider, så da ville eg òg... Og da vart det ei side der eg samla diverse "scrapperi", forma som ein butikk. Etterkvart har jo sydilla komme snikande inn òg, og begynt å prege sida. Og så er det svigermor og ei kollega sine hobbyprodukt som har funne vegen.  Er litt morro å "leike butikk", og drømmen er å kunne finansiere litt av hobbyutgiftene mine:) Og litt finansiering har det blitt, og det er morro!:)

1 kommentar:

  1. Fin nettbutikk. Jeg liker så godt kortene du lager. Gleder meg til knyttebuksa til lillebror blir klar.

    Klem Line.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...