onsdag 5. oktober 2011

babyteppe og jobb-bytte

Igår hadde eg min siste dag som fysioterapeut, før eg går over i eit års fulltidsstilling som mamma og husmor. Litt rart, og veldig deilig igrunn. I fyrste omgang må eg tilbringe ein del tid med føttene høgt, sidan føttene har blitt gigantiske. Da passar det veldig fint med eit strikketøy i fanget, og eg fekk plutseleg veldig lyst til å strikke eit deilig babyteppe. Snuppa hadde eit par sånne mjuke og gode strikka tepper som ho fekk som barselpresangar, og ho er igrunn fremdeles glad i dei, så eg syns det var litt koselig å "frede" desse fra gjenbruksbunken! Så no er eg godt igang med å strikke eit skjønnt teppe til veslesøster, og det er så koselig å tenke på at ho skal ligge inni dette når ho kjem ut (eller "når me har tatt ho ut", som snuppa seier). Oppskrifta er fra garnstudio, som eg også tidligare har funne fine oppskrifter på. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...