søndag 11. mars 2012

"og sånn går nu dagan"

-ein liten statusoppdatering fra Nøkkeldalen.



I denne posen er det serviettar og litt anna stæsj, til dåpen. 
Sånn pynte-planlegging syns eg er kjempemorro, og det er for øyeblikket min avkobling og kos:)


Desse rundingane med veslesnupp sitt ansikt, skal også brukast i sammenheng med dåpen:)



Her i Nøkkeldalen står prosjekta i tur og orden. Dei siste vekene, og dei neste, er kjellaren eit stort prosjekt. Musikkstudio, som har vore i kjellaren, er flytta ut i ferdig mikserom (hurra for ferdig mikserom!!!), og dermed har det vore klart for organisering og innredning av kjellerstove/kontor/gjesterom-rommet vårt. Snart er dette i boks, og til og med scrappekroken min er nesten oppe og går. Skal snart vise bilder.


Vaskerommet, som også er i kjellaren, vart billig-oppussa i februar i fjor, men siste finpussen og forbedring av systema, prøver eg å få orden på no. Her er også sykroken.

Babyrommet (som før var kontoret) har blitt innreda, og skal få siste finpuss, dvs ting opp på veggene. I den sammenheng har eg denne veka malt ein haug med småting (tallerkenhyller, knaggar, settekasse o.l) som har ligge leeenge i garasjen. Deilig å iallefall få kryssa av noko på to-do-lista...


Og denne veka kjem endelig god-sofaen (det vart den grå u-sofaen), og før det har eg store planar om ommøblering, storreingjering av stova og maling av vinduslistene fra me bytta vindu på eine stoveveggen i november, samt å få sydd dei der nye sofaputene da. Mission impossible, har eg mistanke om, men eg er optimist inntil sofaen kjem..:) Det skal forresten bli deilig med sofa igjen etter mange veker uten. Me flytta nemlig sofagruppa vår til kjellarstove og studio, og SÅ fekk me melding om at sofa-leveransen var 3 veker forsinka:)
Og min kjære mann, han står på og står på i musikkstudio, no er det listing og kobling og sånn det går i.

Så det er prosjekta me voksne jobbar med om dagane, for uten dei vanlige kvardagsaktivitetane og tiden med snuppene våre. Men dessverre så er det andre ting enn dette som opptar tankane våre no til dags. Ein av våre nærmaste familiemedlemmar er dessverre veldig sjuk, og har dei siste månadane meir eller mindre konstant vore innlagt på sjukehus. Det er både trist og nervepirrande.

Men me er jo veldig veldig heldige som har to solstråler i liva våre! Storesnuppa styrer mest med dokker, matlaging, butikk, tegning og hobbysaker, spesielt scrapping:) Det er interessant å høyre alt ein 4-åring tenker og funderar på, og å overhøyre når ho leikar. Og mini-snuppa, -ho berre smiler og ler ho:) For øyeblikket har ho ei bie som ho er veldig fasinert av, så det er hennar prosjekt:)

Har du nokre prosjekt du styrer med for tiden?



2 kommentarer:

  1. Hei!

    Takk for fine ord hos meg! :) May ja, May Eilertsen? Artig. Koselig blogg du har. Fiffig at jeg i det øverste innlegget ser at du har bestilt sofa... Det er den sofaen jeg har sett på til stuen vår! Veldig fin, så vi får se hva det blir til! :) Jeg skal komme tilbake hit til deg og titte litt, men nå må jeg komme meg i loppekassa etter en lang bursdagshelg og hektiske dager!

    Hilsen Silje :)

    SvarSlett
  2. Oi, skal si dere har prosjekter på gang! Men så gøy - når man bare har energien til det, kan det jo tilogmed være med på å gi enda mer energi! Herlig :) Og den sofaen husker jeg. Dvs jeg husker innlegget ditt om valgets kval - og valget du har landet på er jo helt smashing. Håper det blir bra!
    Jeg og elsker å ha prosjekter i huset,men det siste prosjektet vårt tok altfor lang tid. Vi pusset opp badet (mangler bare en list, så er vi der) og det skulle ta 2-3 uker. Nå har det tatt 6-7 og omsider er vi altså i havn. Ting tar tid når man har noen småtasser også...syns du ikke? Uansett, gøy er det når resultatet er på plass. Ha en god uke videre og kos deg med alle små og store prosjekter. klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...