lørdag 29. september 2012

babytid, permisjon og rosa blomstrar på hell

Den vesle sjarmøren her er snart ikkje baby lenger, litt vemodig, men samtidig veldig koselig og spennande å følge med på utviklingen.

                                 
Permisjonen min er over, mandag begynnar eg å jobbe igjen. No er det pappan sin tur til å kose seg heime med snuppis. Eg skal fortsette å ha ein dag i veka heime med jentene, og det er eg veldig takknemlig for.

Desse rosa blomstrane er det óg snart slutt på, og med dei siste rest av sommaren. No blir det stemningsfulle haustfargar ute i naturen, fint det óg!



Syns igrunn desse rosene var finare litt sånn shabby som dette enn når dei var heilt friske:)



Ønsker deg ei fortsatt fin helg! Her er mannen ute og spelar konsert, jentene søv+hostar, og eg ser hillsongtv.com.
So long!

1 kommentar:

  1. Forandring er alltid spennende..
    Masse lykke til tilbake i jobb :)
    Forresten: Hillsongtv.com må jeg sjekke ut! :)
    Ha en god uke! klemmer fra meg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...