søndag 19. august 2012

Regn har sin sjarm det òg

...iallefall når sola bryt igjennom på morgonen etter ein dag med regn. Alt ser så friskt ut da, og lufta er så god. 
I dag tidlig var det sånn, og eg knipsa nokre bilder på verandaen. 

Verandaen er eit prosjekt som har blitt ferdig i sommar. Flinke C har snekra alt sjølv! Eg har stått for beisinga, i 3 omgangar, nettopp på grunn av -ja regnet...:) Etterkvart skal rekkverket også få eit møte med malekosten, men er usikker på om eg skal male eller beise det, og om det skal bli kvitt eller få husfargen. 
Kva syns du?
Litt meir stæsjing blir det nok til neste år, og kanskje ein liten krukkekjøkkenhage? 
Har egentlig veldig lyst på ei sånn kvit sittegruppe i tre med benk og 2 stolar, men har litt vegring mot å skaffe oss enda meir som må vedlikeholdast med maling:)
På bildet ser du faktisk rett gjennom stova vår, og ut i hagen på framsida, taket du ser er leikestova. 
Eg elskar lavendel, til og med når den har sett sine beste dagar! I bakgrunnen her ser du musikkstudio.

Her har me ei lita frøken som akkurat har fått si fyrste tann, i ein alder av 9,5 mnd:) Herlig syns eg, at minstemann har hatt sånne  tannlause babysmil så lenge! 

No skal eg og den (nesten) tannlause ut å trille tur!
Ønsker deg ein fin søndag!
klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...