onsdag 6. juni 2012

hagen gjennom sommaren, del 1

eg er igrunn ikkje så veldig blomster-interessert, og har absolutt ikkje grøne fingrar, men eg likar å ha det grønt og frodig rundt meg ute, med nokre innslag av blomstrar, helst i rosa, kvitt og lilla.
For kvart år som går så syns eg faktisk det blir meir og meir morro å følge med på utviklingen i hagen, og har stadig tenkt at eg vil dokumentere dette på bilder. Både fordi utviklingen som skjer "av seg sjølv" er fasinerande, og fordi det kan hjelpe meg med vidare hageplanlegging når eg ser kor det blomstrar når. Dokumenterar det like godt her på bloggen eg:)

Så til ein heilt anna ting; eg syns det er så utruleg koselig med alle kommentarane fra dykk, dei gjer meg veldig glad, og gjer det ekstra morro å blogge! Ofte har eg lyst til å svare på dei, men tenker at sikkert ingen går inn igjen på innlegget etter å ha kommentert og får med seg svaret, så derfor har eg ikkje brukt den svarfunksjonen. MEN no tenkte eg å begynne å bruke den alikevel, spesielt på kommentarar fra dikka uten blogg, og for å svare på spørsmål, så fra give-away-innlegget og utover, kan det vere svar å få, hehe:)

Og apropos give-away, siste frist til å delta er i morgon kl 12, etter det blir det høgtideleg trekning av storesnuppa og meg:)

6 kommentarer:

  1. Så fin hage!
    Synes ikke man kan se på den at du ikke har grønne fingre!? I mine øyne var det i hvert fall en frodig og velstelt hage. Gleder meg til å følge med på hagen!
    Likte godt den lekestua!:) Vi (det vil si mest mannen) skal bygge til barna i sommer. De gleder seg veldig :)
    Klem til deg

    SvarSlett
    Svar
    1. takk for det! fingrane er absolutt ikkje grønne, men etter å ha flytta rundt på plantene i 6 år, pluss at dei begynnar å vokse seg større no, så begynnar det å bli litt grønare her:) når me flytta inn her for 7 år sidan, var skråningane fulle av fine blomstrar, men eg klarte ikkje med det, visste ikkje kva som var ugrass og skulle lukast, og ikkje, før det var for seint, så det var berre å kjenne sin begrensning og barke her:) Så morro at de skal bygge leikestove, det blir morro for liten og stor! klem

      Slett
  2. Heisann!

    Så flott dere har det! Gleder meg til det blir så frodig i hagen min. :)

    Takk for at du la igjen en hilsen hos meg! Det er sant; man kan ikke få i pose og sekk når det kommer til barnevogn. Føler meg veldig sikker på at vi blir fornøyde. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. takk!:) og eg er óg sikker på at de blir fornøyde med barnebogna!

      Slett
  3. Ny design på bloggen - herlig bilde på toppen der!! :)) (beklager om det viser seg at jeg er så fjern at jeg ikke har sett det før..)
    Og så flott hage dere har - kjempegøy å følge utviklingen i bilder tilogmed, syns dere er flinke med hagen jeg, så jo så velstelt og fin ut!! :))
    Og lekestue ja...der er vi også i full sving...mannen snekrer(les:utvider og bygger om den som sto her), blir så gøy atte :)
    Du..og det der med kommentarer og det å svare..jeg tenker som deg, jeg - at jeg vet aldri om folk kommer innom igjen og sjekker, derfor svarer jeg nesten aldri i kommentarfeltet. Men kanskje det er lurt? jeg vet jommen ikke. Uansett er det jo koselig, da :) Og DU er koselig!! Takk igjen for alle gode ord fra deg...du er skjønn. ønsker deg gode dager videre. klem til deg

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe, nei du er ikkje fjern, bildet er nytt:) Lykke til med leikestova, det er morro! Og tusen takk for dine alltid veldig hyggelige helsingar og kommentarar!

      klem

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...