søndag 3. juni 2012

gipskunst:)

Som nevnt, har husbond akkurat bygd eit musikkstudio
Under gipsplate-prosessen hadde snuppa vår, som da var tre-og-et-haaalt, eit kunstprosjekt på gang.  Alle gipsplate-kapp som var til overs vart utsmykka med blyanttegningar, og planen var at ho skulle ha ein kunstutstilling der besøkande (dvs mor og tante) kunne kjøpe kunsten. For å spare dei for ein noko upraktisk kunst, kan dei no heller kjøpe foto av kunsten 
(mens den originale kunsten ligger i containeren...) 
Måtte berre vise dykk eit utvalg;  :)


Er ho ikkje flink, den vesle kunstnaren vår? :)

Og har du ikkje blitt med på give-awayen, kan du fremdeles vere med her. Trekning 07.06.
Håpar du får ein fin søndag!


5 kommentarer:

  1. Så herlige kunst av ei store jente,de er veldig stolt av arbeidet sitt i den alderen,sjå mamma kor fint eg har laga! Høyre det ein del ganger:))

    Ønske deg ein flott søndag:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Fin kunst,
    og lurt å ta bilder :O)
    God søndag!

    SvarSlett
  3. Haha, så fin kunst, ganske kreativt egentlig :)

    SV: Tusen takk for koselig kommentar hos meg :)

    SvarSlett
  4. Nå smilte jeg, dette var skjønt! :) Jeg digger hodefotinger!! Håper du har hatt en skjønn helg og at uken som ligger foran blir fin for deg og dine. klem herfra!!

    SvarSlett
  5. Ikke noe kunst er så nydelig som barnas! :)
    Kjempefin header du har fått deg - den likte jeg!

    Ønsker deg en god ny uke!
    Klem til deg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...