søndag 9. desember 2012

#9 frå kjøkenglaset

Idag er eg igrunn glad for å vere på innsida av kjøkenglaset, snøen lavar vannrett ned. Me har sett 11 episodar (oi, det var litt masse det...) skomakergata og hatt ein liten juleverkstad der me har klippt ut snøkrystallar til å ha på vinduet.


Egentlig skulle me ha vore på ein julekonsert med Garness og eit lokalt kor her, men dessverre er Veslesnupp sjuk, så me måtte holde oss heime. Christian spelar på eit par av sangane, så han er der da.

Ønsker deg ein fortsatt fin 2.søndag i advent!

3 kommentarer:

  1. Et aldeles nydelig julevindu, kjenner den gode stemningen helt hit:)
    Jeg synes snø er med på å sette en ekstra fin stemning på julen og vi har fått årets første desembersnø i dag/natt. Bare et lite tynt lag foreløpig, jeg gleder meg til resten kommer;)

    Ønsker lillesnupp god bedring og deg gode adventsdager,
    varm klem:)

    SvarSlett
  2. Så koselig julevindu!! Herlig med snø da!
    Vi venter fortsatt på den :)
    Håper det ikke varer lenge med sykdommen...
    Ønsker deg en GOD førjulstid! :) klem!

    SvarSlett
  3. Hei..sånn ein koselig adventskalender som dette har eg aldri hatt før..eit blogginnlegg frå deg kvar dag er såååå gildt :) misunnar deg forresten det kvite du har på utsida av kjøkkenvinduet..fin dag til deg!! Stor klem frå meg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...