søndag 30. desember 2012

Godt 2013!

Vil berre ønske deg som er innom eit godt nytt år! Håpar 2013 blir eit bra år for deg! Ein kan vel aldri forvente eit år som kun er ein dans på roser, for livet består av både ups and downs, men håpar du får eit år med overvekt av dei gode øyeblikka!



Fant eit fint trykk på pinterest.com som eg ville dele. Syns dette var litt søte og avslappa nyttårsforsett. Nyttårsforsett kan vere bra det, men ikkje ver for streng med deg sjølv. Det er så lett å skape forventningar til seg sjølv som er så høge at ein ikkje klarar innfri, og dermed bli skuffa over seg sjølv. Hugs på at "give yourself a break, you're doing great"! :)




6 kommentarer:

  1. Kjære deg! Innom for å takke deg for dette året som har vært. Takk for alt du gir og deler,takk for alle spor du legger igjen hos meg. Du er så bra <3 Så flotte nyttårsforsett du fant her - godt de ikke var for "strenge", da er det vanskelig å holde dem ;) jeg ønsker deg et nydelig 2013 og gleder meg til å følge med deg videre. klem til deg min venn <3

    SvarSlett
  2. Godt nyttår til dikka òg, Britt Kirsti! Det nyttårstrykket var så fint, så eg låner det litt eg ;)

    SvarSlett
  3. Titter innom for å ønske deg et riktig godt nyttår,glede meg til å følge deg inn i det nye året:)
    Her er ingen nyttårsløfter heller nyttårsønsker,hihi!
    Kos deg i kveld;)
    Nyttårsklem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hei kjære du:)
    Vil takke for følget i bloggeåret som har vært, gleder meg til å slå lag videre i det nye:)
    Håper du og dine får en fin kveld og at 2013 blir alt dere ønsker.

    Godt Nytt År
    og varm klem:)

    SvarSlett
  5. Heisann :) Så fin og koselig blogg! Jeg kommer på besøk igjen :) godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  6. Herlig bilde!
    Godt nyttår til deg også :)
    Gleder meg til å følge deg videre i 2013!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...