søndag 6. mai 2012

favorittstemor

Eg har funne min favorittstemorsblomstfarge, og det er den på bildet. Lyseblå og fin, og har havna på trappa vår:)

Idag har Christian spelt i ein dåp, mens Ingrid var medhjelpar (!), og Synøve og eg sov ut etter ei natt med sikkert fleire kilometer tilbakelagt på stovegolvet.
Etterpå har me kosa oss i badeparken. Og så ser eg at eg har fått ein award til, og det var jo veldig koselig!! Eg kjem tilbake til den i neste innlegg.



Nyt søndagskvelden, og ha ei fin veke!
klem

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en god dag hos dere i dag :) Og du, ja - den fargen på stemorsblomster er bare fantastisk fin! Er så enig :) Har vært litt fraværende i det siste, men håper jeg nå er tilbake litt...Du har så fin-fin blogg og jeg måtte bare innom her nå. Ønsker deg en fin uke som ligger foran. klem

    SvarSlett
  2. Nydelig stemorsblomst!
    Takk for hyggelig hilsen hos meg,
    ha en fin uke :O)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...