tirsdag 22. mai 2012

...og sånn...

-tilbake på bloggen og tilbake i Nøkkeldalen etter fin 17.mai-langhelg i Sogn!
Me starta 17.mai feiringen kl0330, med ein 8 timers køyretur. Toget hadde akkurat gått forbi når me kom fram, men det gikk bra, sidan me tilfeldigvis fekk med oss eit tidlig 17.mai tog på den eine do-pausen vår:) Resten av dagen vart feira med familien.

















Resten av helga kosa me oss på heimplassen min, med kvalitetstid med familie og venner. Ein ordentlig søndagstur i nydelig vær vart det óg, da heile familien reiste på stølstur.

Naturen er rett og slett nydelig der (heilt objektivt sett:)), og bilder vart det masse av. Denne gangen var det Christian som sprang mest rundt med kameraet og fanga "fjords and fjells" og andre ting:)

6 kommentarer:

  1. Så godt at du er tilbake! Har savna deg her inne ;) Så mange fine bilder fra heimplassen din! Nydeleg vestlandsnatur (om eg skal sei det sjølv:) Tenker det var nokon som var glad for besøk! Herlege dei to små snuppene dine. Dei er blitt så store. Håpar dåke kosar dåke om dagane. Me nyt (for)sommaren så godt me kan og er derfor litt mindre tilstades her inne i bloggland om dagane. Stor klem herifrå ♥

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder av natur og familie,ser ut som dere har hatt ein fin 17 mai og fin tur vestover:)
    Så kjekkt med et nytt innlegg hos deg:)
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake! Håper du har nytt pausen! ;)
    Høres veldig deilig ut å ta seg en pause fra blogging igrunnen!
    Nydelige bilder du viser fra hjemplassen din! Så ut som en fin 17.mai-feiring!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Sukk... Ja det er vakkert i Sogn!!! De tre årene har satt gode spor:) Klem til deg og ønske om en fiiiin dag! Klem

    SvarSlett
  5. Så kjekt at du er tilbake!
    Helt nydelig bilder!! :)
    Jeg elsker fjorder og fjell jeg også!
    Men jeg er Sunnmøring, så da er det vel
    obligatorisk egentlig...;)
    Ønsker deg en fin solskinnsdag!
    Klemmer fra meg :)

    SvarSlett
  6. Først - velkommen tilbake :)) Og så - nydelige bilder og så fin stemning fra 17 mai...Og du verden så vakker natur det er "oppi der". Ble helt bergtatt her nå jeg :) Jeg håper dagene dine er gode og at du nyter sol og varme. Mange klemmer herfra til derfra ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...